Jeg blir kjempe glad hvis du legger igjen en liten hilsen eller kommentar...



onsdag 20. oktober 2010

Uke 25

Den siste uken har vært en litt slitsom og tøff uke. Jeg hadde en skikkelig forkjølelse her for noen uker siden og hostet da veldig mye, dette førte til en begynnende muskelbrist i bukveggen. Aiaiaiai...ikke godt. Denne muskelbristen raknet skikkelig torsdag i forrige uke og jeg fikk helt voldsomt vondt i magen. Ble kjørt til sykehuset og lagt inn på føden. Jeg var veldig sikker på at det var noe muskulært, men ble fortalt da jeg jeg kom ut til sykehuset at man kan ha akkurat de samme symptomene dersom man har morkakesvikt. Da ble jeg straks mer stresset! Mye mer stresset! Det viste seg (heldigvis!) at det var en muskelbrist, og selv om det er veldig vondt og jeg må ligge mye, vet jeg at de to små huleboerne mine har det fint der inne. Det gir krefter!

Det er mye liv om dagen. Tror det blir to aktive barn. De snur seg og sparker og ordner der inne. Magen buler, og det ser nesten litt alien-aktig ut når det holder på som verst :-) Men det er kos da, kjenne at det er liv i leiren :-)
Nå må denne jenta gå å legge seg før hun detter ned av stolen.....
God natt :-)

3 kommentarer:

  1. Huff, kan tenke meg at det var skummelt å vente på svaret! "Godt" at det kun var muskelbrist, og at de to små har det bra :)

    SvarSlett
  2. Hei :-) Ja det var kjempe skummelt! Men ikke før de fortalte at det kunne være tegn på morkakesvikt, da fikk jeg riktignok litt hetta...

    SvarSlett
  3. hei
    venter tvillinger selv og som pappa er jo kjempe spent, var på ul og det var vekst stop hos de små rakkerne selv om de sparker og lager masse liv inni magen til mamman
    Er veldig stressende og høre jeg personlig tror at dette kommer litt av at mamman har stresset en del og hatt mage problemer det siste men skal på ul igjen til onsdag så får håpe det er bedre vekst da, her også fikk vi beskjed om dette var mulig morkake svikt og sendt ut så skjønner og vet hvor stresset man blir uten og vite noen ting

    SvarSlett