Jeg blir kjempe glad hvis du legger igjen en liten hilsen eller kommentar...



torsdag 14. oktober 2010

Jul i november

"Mammaaaa! De sier på TV at det jul i November!!!" Minstemann ser på litt barne-tv før han skal i barnehagen, og blir lettere forvirret. "Det er i Desember" sier eldstemann fornuftig, den veslevoksne lille frøkna. "Jammen de sier det på TV!" svarer minsten. "Det er bare fordi de vil at vi skal begynne å kjøpe juleting, gaver og julekalendere allerede nå det", sier jeg. Det var jo smart sagt......"Mamma, når får vi julekalender???!!" runger det fra stuen. "I Desember" svarer jeg. "Hvor lenge er det til Desember? Kan jeg få Lego kalender? Jeg tror jeg vil ha Pet Shop! Neiiii vi vil ha sånn som du kan lage!!!!" Hurra tenker jeg, da må jeg ut å finne 48 små gaver som må pakkes pent inn.....ja, ja, det skal vel gå. Så kommer jeg plutselig til å tenke på neste år, og årene etter det....da må jeg finne 96 små gaver å pakke inn!!!! Shit! "Vi ser hva de har på lekebutikken unger, kanskje de har en skikkelig kul kalender der i år, en sånn med 24 små gaver ferdig pakket inn...."

2 kommentarer:

  1. hahaha..så herlig. Skulle ønske jeg var flue på veggen i hjemmet deres :) Klem fra Hannebassen

    SvarSlett
  2. Haha, ja her går det for seg :-)Du må gjerne komme på besøk en dag da. Helst som Hanne og ikke som flue :-)

    SvarSlett