Jeg blir kjempe glad hvis du legger igjen en liten hilsen eller kommentar...



torsdag 18. november 2010

Jeg har to små lure nisser...

Barna gleder seg til jul, og jeg må innrømme at det er smittsomt! Jeg gleder meg til julestria, julebakst, julegløgg, julegaver, familiejul, juletre, røkelseslukt, og bål på peisen. Jul er så godt!

Selv er jeg stort sett ferdig med julegavene, det er på en måte et "must" når man vagger rundt med slik en stor mage. Ungene har også kjøpt gaver, til hverandre og til tvillingene vi venter på, men de fineste gavene det er de gavene ungene lager selv. Når storesøster inviterer lillebror inn på rommet og henger opp en lapp med: "ikke kåm inn, her er det hemligheter!", da blir det julestemning. Jeg har kjøpt inn masse gavepapir og sløyfer de kan bruke til innpakning, og jeg skal si det blir produsert gaver i stor skala! Jeg kan ikke annet en å snike litt på de da, liste meg på tå på utsiden av døra og lytte til den gode stemningen der inne....lykke! Men jeg må for all del ikke oppdages, det er jo ikke lov å snike når de to små lure nissene lager julegaver :-)

Til helgen har jeg planer om å så smått begynne med litt julebakst. Ikke fordi det er strengt tatt nødvendig ennå, men fordi det lukter og smaker så herlig...og så kan vi glede oss over at vi er ennå et lite skritt nærmere julen.

Ha en fin dag alle sammen:-)

1 kommentar:

  1. Kjenner førjulstemninga helt hit! Koselig dere har det :) Vi må gjerne sees snart da, men denne uka har jo bare forsvunnet! Kos deg videre med de skjønne luringene dine :) God klem!

    SvarSlett